I'm not a perfect person 我不是一個完美的人
There's many things I wish I didn't do 有很多事我希望我未曾做過
But I continue learning 但我還是不斷的學習
I never meant to do those things to you 我從不是故意要對你做那些事
And so I have to say before I go 在我走前我必須說
That I just want you to know 我只想讓你知道

I've found a reason for me 我已為自己找到一個理由
To change who I used to be 改變從前的我
A reason to start over new 一個可以重新開始的理由
and the reason is you 而那理由就是你

I'm sorry that I hurt you 很抱歉我傷害了你
It's something I must live with everyday 這是我每天必須面對的錯
And all the pain I put you through 所有我讓你承受過的痛
I wish that I could take it all away 我希望能夠全部帶走
And be the one who catches all your tears 當個可以承接你所有眼淚的人
That’s why I need you to hear 這就是為什麼我需要你聽一下

I've found a reason for me 我已為自己找到一個理由
To change who I used to be 改變從前的我
A reason to start over new 一個可以重新開始的理由
and the reason is You 而那理由就是你

and the reason is you 而那理由就是你
and the reason is you 而那理由就是你
and the reason is you 而那理由就是你

I'm not a perfect person 我不是一個完美的人
I never meant to do those things to you 有很多事我希望我未曾做過
And so I have to say before I go 而在我走前我必須說
That I just want you to know 我只想讓你知道

I've found a reason for me 我已為自己找到一個理由
To change who I used to be 改變從前的我
A reason to start over new 一個可以重新開始的理由
and the reason is you 而那理由就是你

I've found a reason to show 我已找到一個理由證明
A side of me you didn't know 有一面的我你以前不知道
A reason for all that I do 一個所有行為的理由
And the reason is you 而那理由就是你


(好喜歡一開始的鼓聲)
arrow
arrow
    全站熱搜

    mushi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()